5.Na,jego twarzy zagościł smutek


Kiedy to powiedziałam,na jego twarzy zagościł smutek,nie chciała mu to powiedzieć,ale musiała,jak mógł nam to zrobić tych których nazywał przyjaciółmi a sam zachował się jak Judasz.

-Ale,to nie powód,by oskarżać moją,dziewczynę o coś takiego!

-Wiesz,co mam to gdzieś,czy mi wierzysz,czy nie! Ja widziałam,swoje i ostrzegam Ciebie,tylko przed nią,jeżeli Ciebie zrani,to nawet do mnie nie przychodź z płaczem! O przepraszam ty,masz nowych przyjaciół!-wykrzyknęłam mu w twarz

-Nawet,nie będzie,takiej sytuacji!-krzyknął odchodząc

Spodziewałam się o wiele gorszej reakcji z jego strony, ale prze głowę mi nie przeszła myśl że usłyszę z jego ust ostatnie słowa.

Co miała przez to rozumieć ? Że mam mnie gdzieś. Nie miałam dość siły, by wszystko sobie poukładać. Postanowiłam zrezygnować z najlepszego doświadczenia w moim życiu, uznałam, że tak będzie najlepiej. Nie chciałam byś widział mnie że jestem słaba i może do mnie mówić takie rzeczy.

Zatrzymałam się na chwilę i spojrzałam,do tyłu a po ni już nie było ani śladu.  Czy jest szansa,że będzie tak jak dawniej,nie wiem za wcześnie jest by o tym myśleć!

Resztę dnia spędziłam w cudownym towarzystwem moich przyjaciół . Ta zwariowana zgraja wariatek wcale się nie zmieniła. Obserwując ich zachowanie i uczestnicząc w  nich zdałam sobie sprawę jak bardzo ich kocham. Moje życie bez nich nie miałoby sensu.

Następnego dnia:

Wcześnie rano obudziły mnie promienie słoneczne wpadające do mojego pokoju. Przetarłam oczy i spojrzałam na zegarek, było kilka minut po godzinie ósmej. Podniosłam się z łóżka spoglądając na moję zdjęcie z Louisem.Mimo tak wczesnej pory nie czułam zmęczenia, wręcz przeciwnie czułam się wypoczęta. Udałam się do łazienki w celu pospolitego ogarnięcia się. . Wykonałam poranne czynności,zeszłam na dół i zrobiłam śniadanie,następnie zadzwoniła do mnie Mirandą i umówiłam się z nią i z Han o 10 pm w centrum. We trójkę wygłupiałyśmy się w parku, a ludzie patrzyli na nas jak na zbiegów z wariatkowa. Później poszłyśmy do MilkShake City na shejka. Nagle,do lokalu weszła trójka przystojnych chłopców,poznałam ich od razu.

-O,Jezu patrzcie,kto nas zaszczycił swoją obecnością!-dodała Hannah

-O,to Zayn,Niall i Harry!-dodała Mad

Nagle,mężczyźni,zauważyli nas i podeszli do nas.

-Cześć,dziewczyny,możemy się do was przysiąść dodał brunet

-Tak,proszę!-dodałam

Chłopcy,usiedli,koło nas,parę minut,siedzieliśmy w surowej ciszy,lecz blondyn,rozluźnił,srogą atmosferę.Śmieliśmy,się z żartów Irlandczyka,ludzie patrzyli się na nas dziwnie,ale nam to nie,przeszkadzało. Gdy nagle zadzwonił telefon do Harrego,to był Liam. Zgodziłyśmy się odprowadzić chłopców,do pobliskiego paku,miał tam on czekać na nich.Zebraliśmy się z kawiarni i udałyśmy w umówione miejsce. Po drodze jak to zwykle bywa nie obyło się bez wybuchów śmiechu na widok różnych dziwnych stylizacji ludzi.Kiedy doszliśmy na miejsce,stał tam Liam,jego partnerka i Louis i Eleanor,ja stanęłam jak słup,soli,nie mogłam się ruszyć,kiedy zobaczyłam ich razem.

-Laura,no chodź!-powiedział Malik

-Wesz,co!Lepiej będzie jak pójdę do domu!

-Co,ty mówisz,dziewczyno,chodź z nami,do nich!-dodał Harry,ciągnąć mnie do towarzystwa

-Nie,pość mnie,idę do domu!-krzyknęła i uciekłam do dom,słyszałam tylko jak dziewczyny,mnie wołają,ale ja biegłam,nie zwracając,na nic uwagi!
______________________________________________________________
5 rozdział jest!! Przepraszam,że tak długo czekaliście,z powodu braku czasu!!!
Możecie zadać pytania bohaterom,fajnie by było jakbyście to zrobili proszę was o to,możecie pytać o wszystko!!
                                               Martyna; )  




Komentarze

  1. No nareszcie !
    Niech ona mu wyzna prawdę;D
    Albo on niech powie,że ją kocha o ile kocha.
    A El niech zniknie ;)
    Rozdział świetny <3
    Czekam na kolejny ;)
    Lots of love xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Tego blogaaa <3 ...
    czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie. długo nic nie dodawałaś ale i tak boskie. zapraszam do nowych blogów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny!:* Już się nie moge doczekać kolejnego:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty