1.Want u Back

Doncaster (w 3 os.)
W środkowej Anglii znajduje się miasto o nazwie Doncaster w mieście gdzie każdy człowiek cieszy się nowym dniem,mieszka w nim dziewczyna o imieniu Laura,wesoła,szalona i ciesząca się życiem dziewczyna,jej najlepszą przyjaciółką jest Miranda Mota zupełne jej przeciwieństwo spokojna i opanowana dziewczyna,ludzie wołają na nią "Mum Mota" dlatego,że wszystkim matkuje,są dla siebie jak siostry,ponieważ już wiele przeszły Watson bardzo przeżyła rozwód rodziców,przeprowadzkę i drugi ślub matki,a Mota śmierć matki.W tym mieście mieszkał pewien chłopak który był synem ojczyma Laury,nosi imię Louis był najlepszym przyjacielem dziewczyny,byli zawsze blisko siebie,jednak wszystko to zmieniło się chłopka stał się sławny dzięki programowi X-Factor,w którym powstał zespół o nazwie One Direction,zespół stał się on bardzo sławny na cały świat,a on jakby zapomniał o swojej the best friend,stracili oni ze sobą kontakt,ale Louis jednego nie wie,ze panna Watson jest w nim zakochana po uszy!

Oczami Laury 
Stroje imprezowe Moty i  Watson
Dzisiaj jest impreza urodzinowa Lottie,będą na niej wszyscy.W końcu zobaczę Lou,ostatni raz widziałam go na święta Bożego Narodzenia w 2011 roku i to jeszcze chwilkę ze sobą rozmawialiśmy.Od tamtego czasu nie skontaktował się ze mną jest mi bardzo przykro z tego powodu,gdybym miała do niego numer sama bym do niego zadzwoniła,napisał co kol wiek by usłyszeć jego głos!Słyszałam takie plotki,że strasznie gwiazdorzy,ale ja myślę,że to tylko wymyślone fantazje brukowców które chcą znaleźć tanią sensacje,a jeśli to prawda i zmienił się nie do poznania i  zapomniał już o pewnej szatynce,tego boję się najbardziej.Nagle usłyszałam dźwięk dzwonka od drzwi zeszłam na dół i otworzyłam je była to Miranda moja przyjaciółka
-Cześć Lara!-tak na mnie mówili tylko moi najbliżsi to przezwisko wymyślił Louis
-Cześć Mota!-odpowiedziałam
-Co gotowa,jesteś na urodzinki Charlotte?-zapytała
-Chyba jestem!?
-Jak to chyba,a z powodu Louisa tak się boisz?!
 -Tak trochę,jakbyś się czuła jakbyś zobaczyła osobę po prawie roku która się z tobą nie skontaktowała oni razu o wcześniej miałaś go za najlepszego przyjaciela!-powiedziałam i wybuchłam płaczem
-Nie płacz,odpicujesz się tak,że włosy staną mu dęba-powiedziała przytulając mnie
-Dziękuje jesteś wspaniałą przyjaciółką!
-Wiem!-powiedziała śmiejąc się 
Rozmowę przewał nam dzwoniący telefon była to Jay mama Louisa
-Cześć Laura,mam do ciebie bardzo ważną sprawę-powiedziała
-Tak a jaką?-zapytałam
-Dziewczyna która miała zaśpiewać na przyjęciu Lottie zachorowała,a ja słyszałam jak kiedyś śpiewasz i Lottie mówiła że robisz to wspaniale,więc czy zgodzisz się wystąpić?-zapytała z nadzieją
-Czy ja wiem?
-Zaśpiewasz tylko parę piosenek!
-No dobrze zgadzam się!
-Dziękuje Ci bardzo, uratowałaś mnie!
-Nie ma za co!Zrobię to dla Charlotte!

Czas imprezy
Lottie na swoich uro
Na imprezie byli już wszyscy goście z oddali widziałam Zayna Malika i Perrie Edwards,Liama Payne z Danielle Peazer,Nialla Horana który stal przy stole z przystawkami i się objadał i Harrego Stylesa który rozmawiał z jakimiś dziewczynami,nie widziałam tylko Louisa,co mnie trochę dziwiło przecież była to impreza jego młodszej siostry.Nagle na scenie weszła pani Tomlinson i zapowiedziała mnie na scenie tymi słowami
Zapraszam serdecznie na występ znakomitej dziewczyny Lary Watson z utworem "Want u Back" kiedy wyszłam za kulis z oddali za uwarzyła Louisa nie był sam stał tam z jakąś brunetką,a mnie zatkało na tej scenie stałam tam jak słup soli i nie mogłam wykrztusić z siebie ani jednego słowa,ale pomyślałam raz kozie śmierć,
zaśpiewałam jak najlepiej umiałam,myślę,ze się podobało bo wszyscy bili mi brawo mimo mojego incydentu!

_______________________________________________________________
Jest I rozdział trochę krótki,ale myślę,ze się spodoba!! Jak myślicie kim jest ta brunetka,dałam tą wersje piosenki Cher Lloyd ponieważ strasznie mi się podoba!!




Komentarze

  1. Stawiam ,że to Eleanor ! haha albo się mylę ale nie, to musi być El;) Rozdział świetny, szkoda ,że krótki no ale jakoś to przeżyję;) czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Czekam na więcej! :) Pozdrawiam x

    www.lets-make-a-move.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde świetny. Czekam na następny. Zaprhttp://upallnightonedirection-1d.blogspot.com/aszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę krótki :( JA CHCĘ WIĘCEJ! Jak Lou mógł zapomnieć o Laurze? Na pewno ta brunetka to tylko koleżanka :)
    @lottietommopl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, jeśli pozwolisz dodam go do polecanych u mnie? Kiedy następny? Zapraszam do sb, tez dopiero zaczynam:
    http://opowiadannia1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM TO! ♥ : O
    @freehugshoney ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. [spam]
    [...] i gdy skończyła najprawdopodobniej zadawać mu pytanie przecząco pokiwał głową. Kobiety podziękowały, a następnie ruszyły w naszym kierunku.
    -Ciekawe co się stało... – mruknęłam bardziej do samej siebie, gdyż nie spoglądałam na konkretną osobę.
    -Pewnie idą sprawdzić czy coś zjadłaś. – Odparł od niechcenia blondyn, który tak samo jak reszta naszych znajomych spojrzał w kierunku psycholożek.
    -Nie. To Chuck zawsze mnie kontroluje."
    Zapraszam na nowy rozdział na http://sick-mad-sad.blogspot.com/
    pozdrawiam Elle♥

    OdpowiedzUsuń
  8. http://dence-with-me-baby.blogspot.com/ zapraszam do mnie i czekam na natępny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde, jak oni mogli przestac ze soba rozmawiac.Mam tylko nadzieje za jakos uda im sie naprawic tą przyjaźń ;c. a piosenka jest cudowna. Czekam na nastepny rozdział! weny życzę :3

    imbetteroffnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mylilam sie , wyszedl ci znakomicie , lecz moglabys uzywac wiecej okreslen . Ale to tylko moje zdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. przepraszam za spam , ale jakoś muszę rozsławić bloga :c chyba chciałabym Cię zaprosić na mojego nowego bloga , gdzie pojawił się 1 rozdział :* może , małe wprowadzenie :)
    ~Mia jest dziewczyną , która nie miała zbytniego szczęścia w życiu . Dwie tragedie zmieniły jej życie diametralnie . Do czego skłonna jest Mia ? Czy wesprze ją jej przyjaciółka Audrey ? Dowiesz się czytając 1 rozdział :) ' Zapraszam też do obserwania , jeżeli zaciekawi Cię treść . Mam nadzieję , że tak i zostawisz też chodźby najmniejszy komentaarz , gdyż jest to dla mnie bardzo ważne :)z góry dziękuję : *

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie zajebiste ! Masz talent dziewczyno ! :)

    -Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam i nie wiem czy kontynuować :D Bardzo zależy mi na komentarzach :D
    http://i-and-my-life-with-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty